O meblach już było, ale nie dajmy się zwariować

mebleTemat mebli powracał na blogu już bardzo wiele razy.  Za każdym razem roztrząsałam go na inny sposób, jednak nigdy jeszcze nie rozmawiałam z wami o meblach sensu stricte- meblach jako integralnej części naszego życia.

Funkcjonalność mebli w  mieszkaniu to fakt nierozerwalnie związany z przeznaczeniem każdego pomieszczenia naszego gniazdka. Jeśli jednak chodzi o wydźwięk estetyczny mebli, z tym już sprawa przybiera nieco bardziej problematyczny obrót. Niektórzy poświęcają ją właśnie na rzecz funkcjonalności, bo wydaje im się, że nie mogą mieć jednego i drugiego za przystępną cenę. Na całe szczęście w dzisiejszych czasach jest to kwestia wysoce dyskusyjna.

Kwestia doboru ładnych mebli w cenie niewyczerpującej do zera naszego konta brzmi niczym misja niemożliwa, da się to jednak efektywnie zorganizować. Po pierwsze, promocje na całe zestawy mebli najczęściej organizowane są w dużych salonach meblowych lub wnętrzarskich i to tam najlepiej jest szukać okazji. Małe przedsiębiorstwa meblowe celują w mniejsze grupy klientów, a ich zasięg można określić jako lokalny- czyli działają na dużo mniejszą skalę. My jesteśmy zainteresowani produkcją masową- jest ona tańsza i zazwyczaj modele poszczególnych modułów po prostu cieszą nasze oko.

Warto przy tym unikać tzw. przedawnionych reprezentantów branży, których jedynym znakiem rozpoznawczym jest szyld „meble kraków” i to na tym opierają swoją działalność promocyjną. Pamiętajmy,  że tam, gdzie marketing pracuje na dużą skalę, tam i większe prawdopodobieństwo złapania jakiegoś rabatu czy zniżki.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s